573049
Book
In basket
(Psychologia Biznesu dla Menedżerów)
„Psychologia rynku dla doradców finansowych" to kompleksowy przewodnik, który stanowi bardzo cenne źródło informacji o praktycznych narzę­dziach, pomocnych w wykonywanej pracy doradcy finansowego. W książce przedstawiono aktualne wyzwania, jakie stoją przed bankowością i po­średnikami finansowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tego, jak ważną rolę odgrywa psychologia w pracy doradców finansowych. Wiele miejsca poświęcono opisowi różnorodnych pułapek psychologicznych (inklinacji behawioralnych), które napotykają doradcy finansowi podczas obsługi klienta, a także ich wpływu na konstrukcję procesu decyzyjnego i doboru instrumentów do portfela inwestycyjnego klienta. W publikacji można znaleźć wiele wskazówek na temat, jak przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu psychologii finansowej można stworzyć narzędzia niezbędne do określenia psychologicznego profilu ryzyka klienta i tym samym lepiej zdywersyfikować ryzyko portfela aktywów. Zawiera ona również omówienie produktów finansowych, w tym instrumentów strukturyzowanych, oraz sposoby ich analizy zarówno ze strony tradycyjnych finansów opar­tych na teorii oczekiwanej użyteczności, jak i psychologii finansów bazującej na teorii perspektywy. Prezentując dynamikę budowy nowych produktów finansowych autorzy ukazują różne koncepcje wyboru i przebudowy portfela instrumentów finansowych opartych o meandry psychologii finansów. Ostatnie rozdziały książki poświęcone są kwestii kompleksowego zarządzania bogactwem klientów przez doradców finansowych i dostarczają wska­zówek na temat tego, jak powinien wyglądać proces doradczy, aby w pełni wykorzystać potrzeby i oczekiwania klientów, uwzględniając zarządzanie indywidualnymi aktywami/pasywami, cykl życia, rozpoznawanie profilu ryzyka oraz wdrażanie strategii zarządzania bogactwem klientów. Książka „Psychologia rynku dla doradców finansowych" przedstawia m.in.: - Jak rozpoznać profil ryzyka danego klienta? - Jak wybrać optymalną alokację aktywów dostosowaną do profilu ryzyka danego klienta? - Które produkty inwestycyjne są optymalne z punktu widzenia podstaw psychologicznych klienta? - W jakiej sytuacji lepszą decyzją jest przebudowa portfela w trakcie procesu inwestycyjnego, a kiedy należałoby wyjść z rynku lub podjąć większe ry­zyko? - Jakie są powszechnie stosowane zasady w zakresie obsługi klientów i w jakich sytuacjach nie należy ich stosować? - Jak dopasować alokację aktywów do konkretnego etapu życia klienta? „Psychologia rynku dla doradców finansowych", poprzez zaprezentowanie wielu praktycznych przykładów umożliwia doradcom poprawę jakości ofero­wanych przez nich usług, na każdym etapie procesu zarządzania bogactwem klientów. (opis wydawcy).
Availability:
Copies are only available in the library: sygn. 59124 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Behavioural finance for private banking
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 289-293.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again