572895
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych, na czym bazują techniki analizy danych, dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google, które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych, jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 59166 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2025)
Kaucja: 0,00 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 283-300.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej