568547
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Komisji Filologicznej / Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. Wydział Filologiczo-Filozoficzny ISSN 0137-642X t. 53)
Rozważania na temat funkcjonowania symbolu, ironii i groteski w edukacji polonistycznej wymagają wskazania terytoriów, po których będzie się poruszać prowadzący badania. Terytoria te nakładają się na siebie, tworzą wzajemne relacje, podobne do systemu koncentrycznych okręgów. Pierwsza przestrzeń to współczesność, w której funkcjonuje młody człowiek. Drugie terytorium to polska szkoła w trakcie reform systemu oświaty.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82.0 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Symbol, irony and grotesque in teaching Polish students
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 275-280.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej