568547
Książka
W koszyku
Jeśli pojedyncze dzieło może dać początek nowemu rozdziałowi w historii reklamy, to UKRYTA MOC REKLAMY jest nim bez wątpienia. Mamy do czynienia z pracą przełomową, która - głęboko w to wierzę - wprowadzi polską reklamę do grona najlepszych.Rafał Krzysztof Ohme, Profesor psychologii, Polska Akademia Nauk
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21524 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The hidden power of advertising.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 161-163. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej