570409
Książka
W koszyku
"Przez wiele lat autyzm postrzegany był jako choroba nieuleczalna, bez żadnych rokowań na poprawę. Obecnie, badania dowodzą, iż dzieci między 2 a 5 rokiem życia, poddane terapii, osiągają ogromny postęp rozwojowy. Terapia wpływa na poprawę rozwoju każdego dziecka eliminując, w niektórych przypadkach, jakiekolwiek oznaki zaburzeń. Terapia behawioralna jest stosowana w leczeniu małych dzieci, jak również i osób starszych. Oczywiście najlepsze wyniki poprawy rozwojowej osiągają małe dzieci . Pozytywne wyniki badań stały się inspiracją do napisania tej książki... "
Rozdział 1 * Dla kogo ten podręcznik? * Catherine Maurice * Część 2 * Wybór efektywnego leczenia * Rozdział 2 * Rozważania na temat leczenia autyzmu * Gina Green * Rozdział 3 * Wczesna interwencja behawioralna jako metoda leczenia autyzmu? * Gina Green * Rozdział 4 * Efektywność innych metod terapeutycznych * Tristram Smith * Część 3 * Czego uczyć? * Rozdział 5 * Wybór programów nauczania * Bridget Ann Taylor i Kelly Ann McDonough * Część 4 * Jak uczyć? * Rozdział 6 * Nauczanie nowych zdolności dzieci z autyzmem * Stephen R. Anderson, Marie Taras i Barbara-Malley Cannon * Rozdział 7 * Analiza i ocena behawioralna * Raymond G. Romanczyk * Część 5 * Kto powinien uczyć? * Rozdział 8 * Określanie profesjonalistów z kwalifikacjami w analizie behawioralnej * Gerald L. Shook i Judith E. Favell * Rozdział 9 * Rekrutacja, selekcja i szkolenie asystentów terapeutycznych * Jack Scott * Rozdział 10 * UCLA Model zapewniania opieki dzieciom autystycznym * O. Ivar Lovaas * Część 6 * Wparcie praktyczne: organizacja i fundusze * Rozdział 11 * Wczesna interwencja oparta na bazie grupy * Roland C. Huff * Rozdział 12 * Finansowanie programu behawioralnego: rozwiązania prawne dla rodziców * Mark Williamson * Część 7 * Patologie logopedyczno- językowe * Rozdział 13 * Włączenie terapii językowo- logopedycznej do programu stosowanej analizy behawioralnej * Robin Parker * Rozdział 14 * Strategie rozwoju językowego dzieci autystycznych * Margery Rappaport * Część 8 * Współpraca ze szkołą * Rozdział 15 * Czego rodzice mogą oczekiwać od programu szkół publicznych? * Andrew Bondy * Rozdział 16 * Wsparcie we włączaniu * Susan C. Johnson, Linda Meyer, Briget Ann Taylor * Część 9 * Z linii frontu: pytania i opinie rodziców * Rozdział 17 * Odpowiedzi na podstawowe pytania * Stephen C. Luce i Kathleen Dyer * Rozdział 18 * W poszukiwaniu Michaela * Margaret Harris * Rozdział 19 * Historia Rebeki * Elizabeth Harrington * Rozdział 20 * Pamiętnik Brandona * Cyndy Kleinfield-Haydes * Rozdział 21 * Historia Petera * Elizabeth Braxton
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274, 6488 (2 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Behavioral intervention for young children with autism : a manual for parents and professionals
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej