568576
Książka
W koszyku
Ten podręcznik z zakresu psychologii nauczania, prezentujący zastosowanie wiedzy psychologicznej w procesie dydaktycznym, adresowany jest do nauczycieli oraz studentów przygotowujących się do tego zawodu. Problematyka, którą zajmuje się autorka, to między innymi: role nauczyciela i ucznia w procesie kształcenia, proces uczenia się i zdobywania motywacji w najważniejszych ujęciach teoretycznych, przebieg nauczania i wychowania w szkole, rozwój jednostki, różnice indywidualne a decyzje pedagogiczne, pomiar i ocenę osiągnięć szkolnych. Wielowątkowe treści, bogate dane z zakresu psychologii ogólnej, wychowawczej, społecznej i klinicznej zostały przedstawione w ciekawej oprawie dydaktycznej. Zastosowano wiele środków ułatwiających odbiór informacji i przełożenie ich na język praktyki. Wiedza naukowa przedstawiona jest w sposób przejrzysty i klarowny, co umożliwia stosowanie jej osiągnięć w procesie dydaktycznym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 C (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2480, 10820 (2 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Applying educational psychology
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 534-555 i przy rozdz. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej