570327
Książka
W koszyku
Upadek reklamy i wzlot public relations / Al Ries, Laura Ries ; przekład Mariola Ciszewska. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 287, [1] strona : faksymilia, fotografie, wykresy ; 21 cm.
W swojej najnowszej książce Al Ries i Laura Ries - znani specjaliści z dziedziny marketingu - nakłaniają do odejścia od reklamy jako głównego narzędzia marketingu na rzecz public relations. Bardzo długo reklama była pierwszoplanowym sposobem dotarcia do klienta i na nią przeznaczono największe środki. Ta era już się kończy. Teraz główny nacisk trzeba położyć na narzędzia z zakresu public relations, a reklamę stosować tylko pomocniczo.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46422 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21531 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Fall of advertising and the rise of PR
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału : "Fall of advertising and the rise of PR" 2002.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej