570552
Książka
W koszyku
W dyskusjach nad polską edukacją słyszy się wiele słów krytycznych i podkreślających niedoskonałość naszej szkoły. Źle oceniają ją uczniowie, źle nauczyciele, źle rodzice. Ocenom poddawany jest model kształcenia, często tradycyjny, uniemożliwiający własną aktywność uczniów, blokujący motywację do rozwijania własnej kreatywności i zainteresowań. Krytykowany jest model wychowania, a właściwie jego brak. Wiele przykładów świadczy o tym, że nauczyciele nie są przygotowani do pracy wychowawczej.Wielu odbiorców powinny zainteresować teksty przedstawiające szanse, trudności i zagrożenia dla praktyki edukacyjnej, które odpowiadają na postulaty współczesności. Teksty te zachęcają do refleksji pedagogicznej i stawiają pytania o najpilniejsze potrzeby współczesnych nauczycieli i pedagogów specjalnych, a także granice ich autonomii moralnej, intelektualnej niezależności oraz odpowiedzialności osobowej, zawodowej i publicznej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2577 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka adresowana jest do studentów kierunków nauczycielskich, aby mogli zgłębić i poszerzyć wiedzę i kompetencje w ramach modułu kształcenia nauczycielskiego, a także do pedagogów, nauczycieli, wychowawców i urzędników
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. w jęz. ros., ang., czes.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej