570738
Książka
W koszyku
Książka ilustruje ogromne, w ostatnich latach, przeobrażenia radia jako medium i jako instytucji, nie tylko o charakterze ekonomicznym ale i technologicznym. Zmiany te nie pozostają bez wpływu na program - zarówno w sferze tre?ci, jak i formy. Jest to praca pionierska, oferująca wszechstronną panoramę form tkwiących w przekazie współczesnego radia. Może służyć adeptom dziennikarstwa radiowego i dojrzałym dziennikarzom, a także podejmującym decyzje programowe menadżerom i stanowić może co? w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy radia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3522 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 195-198.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej