570738
Książka
W koszyku
Media, wartości, wychowanie / Marek Ejsmont, Beata Kosmalska. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008. - 320 s. : il. ; 24 cm.
Głównym celem publikacji jest poznanie wartości przekazywanych przez współczesną polską prasę młodzieżową oraz telewizję publiczną i komercyjną, określenie tendencji zmian w mediach pod względem propagowanych przez nie stylów życia oraz relacji pomiędzy światem przedstawionym a rzeczywistością społeczno-kulturową. Dodatkowym celem jest zbadanie związków pomiędzy cechami poszczególnych kategorii czasopism, takimi jak: dostępność, wielkość nakładu, zrozumiałość tekstów, przekazywane wartości, poznanie funkcji, jakie pełni telewizja w wychowaniu dziecka w rodzinie, oraz ustalenie potencjalnych zagrożeń. Ważnym zagadnieniem z punktu widzenia pedagogicznego jest poznanie problemów dotyczących miejsca i roli telewizji w wychowaniu dziecka we współczesnej rodzinie polskiej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3845 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 305-320.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej