570418
Książka
W koszyku
(Disciplinae ; 4)
Bruno Ollivier, wybitny francuskiej badacz problemów komunikacji, specjalista od kwestii tożsamości człowieka współczesnego, jest profesorem na Uniwersytecie Antyli i Gujany, a także wykładowcą na Uniwersytecie Paris-Sorbonne (Paris-IV), oraz członkiem CNRS (Francuskiego Centrum Badań Naukowych), gdzie zajmuje się komunikacją i polityką. W niniejszym, na wskroś nowoczesnym opracowaniu Bruno Ollivier proponuje szerokie interdyscyplinarne spojrzenie na komunikację jako zanurzoną w kulturze i od kultury zależną. Książka zawiera szczegółowy, doskonale uporządkowany przegląd pojęć, koncepcji, zagadnień i metod komunikowania. Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania, którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie. W ujęciu interdyscyplinarnym podaje definicje kultury antropologiczne i socjologiczne, skonfrontowane z problemami, jakie niesie dzisiejsza kultura mediów. Książka wzbogaca wiedzę o złożonej i fascynującej problematyce związków języka, kultury i komunikacji. Jest nowatorska w treści - stanowi całościowe ujęcie nowoczesnych badań z zakresu nauk o komunikacji - oraz nowatorska także dzięki pomysłowej formie prezentowania bogatych treści. Zarysowuje równocześnie nowe perspektywy poznawcze. Przystępna forma przekazu - praca jest napisana płynnym, spójnym i przejrzystym językiem - sprawi, że stanie się zapewne książką poszukiwaną na rynku wydawniczym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53466 (1 egz.)
Kaucja: 55,68 zł
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Les sciences de la communication : théories et acquis
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [401]-405. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej