568605
Książka
W koszyku
Rozdział I. Ocena i ocenianie szkolne w ujęciu teoretycznym i w świetle badań * 1. Pojęcie ocen i stopni szkolnych. Ocena i ocenianie - próby definicji pojęć * 2. Sytuacja oceniania szkolnego * 3. "Społeczno-wychowawcze" ocenianie osiągnięć szkolnych jako alternatywa oceniania dydaktycznego * 4. Nowa rzeczywistość oceniania szkolnego * 5. Zarzuty wobec stopni szkolnych w niektórych pozycjach literatury polskiej i zagranicznej * Rozdział II. Ocenianie szkolne w pracy z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim * 1. Charakterystyka ucznia upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim w kontekście oceniania szkolnego * 2. Stan badań nad ocenianiem osiągnięć szkolnych dzieci umysłowo upośledzonych w literaturze * Rozdział III. Metodologiczne podstawy badań * 1. Problematyka, zakres i cel podjętych badań * 2. Problemy badawcze i hipotezy robocze * 3. Teren badań i próba badawcza * 4. Metody, techniki i narzędzia zastosowane w trakcie badań * Rozdział IV. Analiza wyników badań * 1. Poziom wiadomości i umiejętności uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i szkół ogólnodostępnych * 2. Wykorzystanie skali sześciostopniowej w ocenie uczniów szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i szkół ogónodostępnych. Podobieństwa i różnice * 3. Trafność oceniania i wykorzystania skali not szkolnych w kontekście wykształcenia i stażu pracy nauczycieli szkół specjalnych dla lekko upośledzonych umysłowo i szkół ogólnodostępnych * 4. Zagadnienia zgodności oceniania w przypadku pomiaru dydaktycznego i oceniania formalnego w szkole specjalnej dla lekko upośledzonych umysłowo i w szkole ogólnodostępnej
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4775 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 148-152.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej