570418
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. Życie w konsumpcji * 1. Dyskretny urok konsumpcjonizmu. Szkic do portretu konsumenta XXI wieku * 2. Konsumpcja klasy średniej w Polsce. Czy konsumowanie wyznacza etos? * 3. Mentalność prawego kciuka jako poznawczy regulator funkcjonowania współczesnego człowieka * 4. Objects of Desire as Objects of Speculation * 5. Powiślaki, kwaśnica, burczybas i barbarzyńcy... Wszystko jest na sprzedaż? * 6. Konsumpcja afordancji środowiskowych a przestrzenna lokacja i relokacja tożsamości * 7. Wykluczenie konsumpcyjne - wymiar jednostkowy i społeczny - zarys problematyki * CZĘŚĆ II. Konsumpcja w życiu * 8. Materialism and its Alternatives * 9. Merkantylizm psychiczny, struktura celów życiowych a poczucie dobrostanu psychologicznego * 10. "Coś za coś", czyli zdrowotne koszty orientacji merkantylnej * 11. Biedni czy bogaci? Wpływ dochodu i postaw wobec pieniędzy na ocenę własnej sytuacji finansowej * 12. O typach zakupów, które mogą zwiększać zadowolenie z życia * 13. Style konsumpcji i materializm a transcendencja i lęk przed śmiercią: co kupować, aby poczuć się lepiej? * 14. Determinanty konsumpcji w ramach produkcji własnej gospodarstw domowych * 15. Panel dyskusyjny - The Dilemma of Consumer in a Period of Economic
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53503 (1 egz.)
Kaucja: 35,00 zł
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. tyt.: "Psychologia, konsumpcja, jakość życia".
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji (Gdańsk, 2009).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej