570416
Książka
W koszyku
Wymyślmy to! * Utopie i antyutopie jako źrodła ambiwalencji pedagogicznej * Pedagogika jako nauka praktyczna – konsekwencje metodologiczne * Metajęzyk a formalne aspekty komparatystyki pedagogicznej * Alternatywność pedagogiki humanistycznej * Uniwersalizm wartości jako źrodło alternatywnych teorii wychowania * Postulaty psychopedagogiki tworczości pod adresem edukacji alternatywnej * Wspołwychowanie: przez postawę dialogu ku przyjaźni * Gestalt. Filozofi czne i psychologiczne inspiracje dla pedagogiki * Refleksy koncepcji rozumu transwersalnego Wolfganga Welscha w rozważaniach o edukacji w okresie przełomu formacyjnego: uwarunkowania, perspektywy, pytania * Tożsamość kulturowa młodzieży polskiej u progu XXI wieku. Pedagogiczne problemy recepcji kultury popularnej * O wychowaniu do wstydu. Między pruderią a bezwstydem * Dziecięce źrodła wiedzy o innych * Wkład historycznej pedagogiki reformy w aktualną dyskusję wokoł szkoły i wychowania * Nowatorstwo pedagogiczne w zakładach kształcenia nauczycieli lat międzywojennych na przykładzie Łodzi * Kontrowersje wokoł wspierania rozwoju ucznia w procesie kształcenia * Inteligencja emocjonalna w edukacji alternatywnej * Kształcenie transgresywne – nowa alternatywa edukacyjna * Edukacyjne konteksty nowej sztuki (ekologicznej) * Koncepcja analizy jakościowej M. B. Milesa i A. M. Hubermana w badaniach pedagogicznych * Brameldowski rekonstrukcjonizm – zmiana społeczna przez edukację
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5071 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z V Międzynarodowej Konferencji z cyklu "Edukacja alternatywna - dylematy teorii i praktyki", która odbyła się w kwietniu 2005 r. w Łodzi.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej