568557
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Rozdział 1. Jakościowe metody badań marketingowych * Rozdział 2. Etnograficzne badania marketingowe * Rozdział 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej * Rozdział 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci * Rozdział 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych * Rozdział 6. Badania trackingowe * Rozdział 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych * Rozdział 8. Eksperyment w badanich marketingowych * Rozdział 9. O badaniach raklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii * Rozdział 10. Badania segmentacyjne * Rozdział 11. Jakościowe badania elementów składowych marki
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5239 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej