568617
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2988)
ROZDZIAŁ I: Andragodzy o andragogice * Janusz Tomiło, O niektórych determinantach edukacji dorosłych * Izabela Szymczak, Samokształcenie a edukacja permanentna dorosłych * Monika Wiktorowicz, Wiedza jako wartość. Dokształcanie i doskonalenie zawodowe wobec koncepcji uczenia się całożyciowego * Ove Lind, The Crucial Encounter. Universities as a meeting place for critical thinking * Walentyna Wnuk, Różne obszary opieki nad ludźmi starszymi. Implikacje edukacyjne * Dorota Kowal, Zofia Szarota, Doradca zawodowy wobec problemów rynku pracy * Krzysztof Uściński, Książka - fast food czy Arka Przymierza? * Małgorzata Olejarz, O uczeniu się w Szkole Młodych Andragogów * Leszek Korzeniowski, Bezpieczeństwo w programach edukacji dorosłych UNESCO i Unii Europejskiej. Doświadczenia Polski i Ukrainy * ROZDZIAŁ II: Nauczyciele andragodzy * Olga Czerniawska, Funkcja nauczyciela akademickiego - andragoga * Włodzimierz Wołyniec, Sylwetka nauczyciela andragoga w nauczaniu Jana Pawła II * Agata Cudowska, Twórczość pedagogiczna nauczyciela w społeczeństwie wiedzy * Natalia Sokołowicz, Społeczeństwo wiedzy jako perspektywa pracy nauczyciela andragoga Zarys pola problemowego * Andrzej Pieczywok, Kształcenie i doskonalenie profesji nauczyciela andragoga wobec wyzwań współczesności * Beata Cyboran, Działania nauczycieli akademickich w obszarze popularyzacji wiedzy naukowej * Marek Rybakowski, Nauczyciel instruktor w procesie kształcenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego kierowców * Ihor Hrynenko, The education of the "heart" as a condition of fostering creativity * Lesław Wełyczko, Skuteczność zadaniowa nauczycieli * Małgorzata Markiewicz-Matyja, Bariery i trudności w pracy nauczyciela * Grażyna Orzechowska, Uczniowie dorośli o swoich oczekiwaniach wobec nauczycieli * Walentyna Wróblewska, Metody autoedukacji stosowane przez studentów - przyszłych pedagogów * Patrycja Kamińska, Nauczanie języka angielskiego na poziomie podstawowym przy użyciu techniki słów-kluczy: wyniki badań na testowej wersji podręcznika * ROZDZIAŁ III: Kulturowe podejście w andragogice * Dzierżymir Jankowski, Permanentna edukacja kulturalna warunkiem podmiotowego udziału człowieka dorosłego w społeczeństwie wiedzy * Anna Klim-Klimaszewska, Jiři Prokop, Edukacja wielokulturowa w kształceniu nauczycieli * Małgorzata Dzięgielewska, Nauczyciel a cztery kultury edukacyjne * Justyna Lipińska, Differentia specifica zjawiska rzeczywistości wirtualnej, czyli rozwój nowej kultury - cyberkultury * Luba Jakubowska, Trajektoria tożsamości kulturowej "człowieka pogranicza" * Anna Panek, Świat wiedzy, społeczeństwo wiedzy - światem wykreowanym. Kompetencje i zagrożenia edukacji technopolu w ujęciu Neila Postmana * Dorota Barwińska, Kształcenie w miejscach pamięci a społeczeństwo wiedzy. Pedagogika miejsc pamięci (Gedenkstättenpädagogik) * Bogusław Barnaszewski, Edukacja i tolerancja a wyzwania oraz zagrożenia przyszłości * Kazimierz Kołodziejczyk, Bezpieczeństwo personalne warunkiem samorealizacji * Zygmunt Markocki, Wychowanie chrześcijańskie w nauczaniu Jana Pawła II
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5625 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych art.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. ang. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej