570488
Książka
W koszyku
Układ książki został tak pomyślany, by treści w niej prezentowane powiązane były ze sobą tematycznie. Stąd część pierwsza poświęcona została wybranym problemom funkcjonowania dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością w świetle najnowszych teorii pedagogiki specjalnej. W częsci drugiej można zapoznać się z diagnostyką i symptomatyką zaburzeń rozwojowych. Część trzecia dotyczy możliwości zastosowania i efektywności różnych form terapii służących wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży.
Wprowadzenie * I. Wybrane problemy funkcjonowania dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością w świetle najnowszych teorii pedagogiki specjalnej. * II. Diagnostyka i symptomatyka zaburzeń rozwojowych * III. Możliwości zastosowania i efektywność różnych form terapii służących wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5719, 5720 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. 4 s. okł.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej