570465
Książka
W koszyku
(Psychologia, Pedagogika)
Autor tego poradnika metodycznego proponują nauczycielom pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Koncentrują się na przezwyciężaniu trudności specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Wybór wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów to zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami w młodszym wieku szkolnym. [Opis pochodzi ze strony w.bibliotece.pl].
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5976 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 230-232.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej