568553
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Książka:- zawiera przegląd rodzinnych, społecznych i szkolnych źródeł problemów z dyscypliny, który ma pomóc w autodiagnozie i wypracowaniu przyszłym i obecnym nauczycielom własnej teorii zarządzania klasą- przedstawia osiem sprawdzonych empirycznie systemów zachowania dyscypliny w klasie. Wśród nich znajdują się teorie psychologiczne (Burrhusa F. Skinnera, Erica Berne), psychiatryczne i psychoterapeutyczne (Rudolfa Dreikusa, Lee Cantera)- relacjonuje główne problemy dyscyplinarne, takie jak; przemoc w szkole czy skutki kulturowego, społecznego i etnicznego zróżnicowania uczniów- podsuwa sposoby postępowania i wypracowania własnych metod pracy z uczniami agresywnymi i modelu przeciwdziałania przemocy w szkole- jest napisana przystępnym jezykiem, z licznymi przykładami z życia szkolnego
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6219, 10384 (2 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Classroom discipline and management.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli i pedagogów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej