570418
Książka
W koszyku
Zaburzenia mowy u dzieci z uszkodzeniami słuchu * O potrzebie pomocy dla rodzin wychowujących dzieci z uszkodzeniami słuchu * Dziecko niesłyszące: przedmiot zabiegów usprawniających czy podmiot wychowania? * Antynomie poznawcze surdopedagogiki i realistyczne przesłanki ich przezwyciężania * Sposoby przezwyciężania społecznej izolacji osób niesłyszących * Rozważania o udostępnianiu języka narodowego dzieciom z uszkodzeniami słuchu * Problem kreatywności i poprawności w rozwoju języka niesłyszących * W poszukiwaniu własnej drogi wychowania dziecka z uszkodzeniem słuchu (próba oceny współczesnych metod wychowania językowego) * Nowe podstawy wychowania językowego dzieci z głębokim prelingwalnymi uszkodzeniami słuchu * Rola sylaby w procesie opanowywania języka dźwiękowego przez dziecko niesłyszące * Językowe wychowanie dzieci niesłyszących z zastosowaniem fonogestów * Jeszcze o korzyściach z używania fonogestów * O sztuce mówienia z fonogestami * Dziesięć próśb dziecka z głęboko uszkodzonym słuchem * List do rodziców dziecka z uszkodzeniem słuchu * Karta samooceny umiejętności komunikowania się z dzieckiem z uszkodzonym słuchem.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6444 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 281-285, nota bibliogr. s. 286.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej