570516
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Wprowadzenie * 1. Miejsce przekazu reklamowego w komunikacji społecznej * 2. Motywy podjęcia tematu * 3. Cel badań * 4. Obszar badań. Metafora reklamowa w przestrzeni multimedialnej * 5. Materiał badawczy * 6. Struktura pracy * Rozdział I. Metafora wizualna w aspekcie komunikacji reklamowej * 1. Tworzywo metafory * 2. Spór o metaforę wizualną na gruncie humanistyki * 3. Metafora wizualna w badaniach psychologii sztuki i reklamy * 4. Wizualna retoryka * 5. Ukryte techniki nakłaniania * Rozdział II. Funkcje metafory w przekazie reklamowym. Wposzukiwaniu metody badań * 1. Kategoria funkcji w ujęciu komunikacyjnym. Problem technologii * 2. Komunikacja w epoce wizualizacji * 3. Badanie odbioru przekazu reklamowego. Aspekt psychologiczny * 4. Uniwersalne aspekty poznania. W stronę kognitywizmu * 5. Założenia teorii stapiania Marka Turnera i Gillesa Fauconniera * Rozdział III. * Cz. I. Analiza reklamowych metafor w ujęciu kognitywnym * 1. Rodzaje reklamowych metafor * 2. Hierarchia potrzeb * 3. Wnioski * Cz. II. Mechanizmy metaforyzacji w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza * 1. Fotografia reklamowa jako przekaz z kodem * 2. Metaforyka w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza * Metaforyczne fotoreportaże Horowitza jako połączenie niemożliwości * 4. Metafora jako reklamowe "punctum" * Zakończenie * 1. Podsumowanie i wnioski końcowe * 2. Reklama jako część paradygmatu współczesności
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53643 (1 egz.)
Kaucja: 27,41 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [195]-205.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej