570418
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Rozdział I. Wprowadzenie do teorii rozwoju szkoły * Znaczenie szkoły jako instytucji powszechnego uczestnictwa dzieci i młodzieży * Kierunki rozwoju szkolnictwa w Europie * Krytyka szkoły i symptomy kryzysu * Możliwości i ograniczenia reform zmieniających funkcje szkoły * Szkoła jako siła napędowa rozwoju szkolnictwa * W poszukiwaniu równowagi pomiędzy polityką oświatową a mikropolityką szkoły * Rozdział II. Podstawy teoretyczne rozwoju szkoły * Istota i sens zmiany edukacynej * Współczesne rozumienie szkoły jako organizacji * Rozwój szkoły w ujęciu systemowym * "Ucząca się organizacja" - "ucząca się szkoła" * Nauczyciel w służbie zmiany edukacyjnej * Współpraca i odpowiedzialność - ramy rozwojowe szkoły Rozdział III. W poszukiwaniu sprawczej siły szkoły * Pojęcie jakości edukacji * Ewaluacja i rozwój szkoły * Praktyka ewaluacyjna * Autoewaluacja szkoły * Rozdział IV. Perspektywy edukacji XXI wieku * Przesłanie przebudowy świata * Odrodzenie człowieka * Odczytany na nowo fenomen edukacji * Zrównoważony rozwój perspektywą na nowe stulecie
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7551, 7806 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 181-194.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej