570467
Książka
W koszyku
Książka odpowiada na potrzeby nauczycieli w dobie reformy edukacji, ukazując współczesne dylematy w nauczaniu najmłodszych uczniów. Praca koncentruje się na rozważaniach ogólnych, porządkujących wiedzę na temat rozwoju dziecka i refleksje nad praktycznymi doświadczeniami w edukacji.
Kierunki zmian w teorii i praktyce wczesnoszkolnej czyli o dylematach edukacyjnych i potrzeb ich rozwiązania * Życie i działalność pedagogiczna Celestyna Freineta czyli o tym, jak postrzegają Freineta nauczyciele - jego uczniowie, którzy wespół z nim tworzyli nowoczesną szkołę * "Gawędy Mateusza" Celestyna Freineta czyli o próbie interpretacji jego dzieła w kontekście zmian w edukacji wczesnoszkolnej * Reminiscencje z Atelier czyli o tym, jak dzieło C. Freineta zaispirowało uczestników XXI RIDEF do poszukiwań edukacyjnych * Koncepcja pedagogiczna Celestyna Freineta czyli o edukacji poprzez aktywne i twórcze uczestnictwo dziecka i nauczyciela w strefie rozwoju * Inspiracje Freinetowskie w praktyce szkolnej czyli o doświadczeniach nauczycieli * Powrót do myśli pedagogicznej C. Freineta czyli o źródłach innowacji pedagogicznych
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 239, 9059 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 293-298.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej