570525
Książka
W koszyku
Rynek usług transportowych podatny jest na wielowarstwowe podziały. Jego funkcjonowanie doprowadza do konieczności kształtowania coraz głębszej specjalizacji pracy, powstawania podmiotów obsługujących stosunkowo wąski zespół potrzeb społeczno-gospodarczych, ale za to na relatywnie wysokim poziomie. Wraz ze zwiększającymi się potrzebami klientów na rynku usług transportowych, niezbędni więc stali się specjaliści, będący znawcami specyfiki tego rynku, ale i identyfikujący się z celami, które chcą osiągnąć zamawiający usługi przemieszczenia. Powyższe przesłanki doprowadziły do pojawienia się oraz stopniowego umacniania na rynku usług przemieszczania pozycji organizatorów przewozów. Takie podmioty wyłoniły się i funkcjonują na rynku, pełniąc rolę pośredników pomiędzy użytkownikami transportu, zgłaszającymi popyt na usługi przewozowe, a przedstawicielami podażowej strony rynku, gotowymi takie potrzeby zrealizować. Przedstawione kwestie zadecydowały o zawartości merytorycznej podręcznika. Intencją autorki było przybliżenie problematyki z zakresu organizatoryki transportu oraz ukazanie warunków sprawnego funkcjonowania polskich przedsiębiorstw - organizatorów przewozów na konkurencyjnym rynku europejskim. [Przedmowa - fragment]
Przedmowa * 1. Rynki organizatorów transportu * 1.1. Organizatorzy transportu jako podmioty rynkowe * 1.2. Organizatorzy transportu na rynkach przewozów ładunków * 1.3. Organizatorzy transportu na rynkach przewozów pasażerskich * 2. Działalność operacyjna organizatorów transportu * 2.1. Formy występowania organizatorów transportu * 2.2. Specyfika działalności operacyjnej organizatorów transportu * 2.3. Regulowanie działalności operacyjnej organizatorów transportu * 3. Operacjonalizacja zadań organizatorów transportu * 3.1. Typologia usług organizatorów transportu * 3.2. Operacjonalizacja zadań organizatorów transportu ładunków * 3.3. Operacjonalizacja zadań organizatorów transportu pasażerów * 4. Strategie sukcesu organizatorów transportu * 4.1. Systemowe ujęcie strategii sukcesu organizatorów transportu * 4.2. Budowa i zasady realizacji strategii sukcesu przez organizatorów transportu
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53750 (1 egz.)
Kaucja: 21,67 zł
Strefa uwag:
Tyt. grzbiet.: Organizatorzy transportu
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 130-[136].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej