570418
Książka
W koszyku
Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom."Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie".Aaron Kahlouu, założyciel i dyrektor generalny Online Marketing Summie"Simms Jenkins z dużą wprawą wykłada serię prawd, których poznanie może ułatwić tworzenie efektywnych programów marketingowych, opartych na e-mailach wysyłanych za zgodą adresatów. Skorzystaj z ogromnego doświadczenia autora niniejszej książki i wejdź na prostą ścieżkę do odblokowania możliwości tego niezwykle ważnego kanału marketingowego".Sam Cece, dyrektor generalny StrongMail Systems
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53784 (1 egz.)
Kaucja: 60,03 zł
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Truth about email marketing,
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "The truth about email marketing" 2009.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej