570418
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest omówienie objawów zachowania się i specyfiki potrzeb edukacyjnych dzieci z zespołem Williamsa i dziecięcą hiperkalcinemią. Omawia cechy charakterystyczne choroby i metody jej rozpoznawania. W opracowaniu tym przedstawione zostały sylwetki psychologiczne trzech chłopców i jednej dziewczynki oraz wskazania do postępowania wychowawczego dla rodziców i nauczycieli.Pozycja adresowana jest głównie do nauczycieli szkół specjalnych, lekarzy pediatrów, studentów pedagogiki, psychologii i medycyny, rodziców dzieci o zaburzeniach rozwoju oraz osób towarzyszących tym dzieciom w rozwoju.Zawiera ona skalę oceny zachowania (poziomu adaptacji do warunków życia i samoobsługa) do wypełnienia przez rodziców i nauczycieli.
Model radzenia sobie z diagnozą zaburzeń rozwoju * Ogólna charakterystyka zespołu Williama * Badania własne * Wskazania dla rodziców * Wskazania dla nauczycieli * Literatura * Skala oceny zachowania (poziomu adaptacji do warunków życia i samoobsługa)- do wypełniania przez rodziców * Skala oceny zachowania się i umiejętności uczniów zespołem Williama - do wypełniania przez nauczycieli * Kwestionariusz wywiadu z rodzicami
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15503 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [47].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej