570467
Książka
W koszyku
Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu.W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53846 (1 egz.)
Kaucja: 32,19 zł
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Wizerunek Warszawy
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [240]-251.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych, studentów zajmujących się problemtyką marketingu terytorialnego oraz pracowników samorządowych i agencji reklamowych odpowiedzialnych za wizerunek miasta.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej