568678
Książka
W koszyku
Teoretyczno-prawne podstawy działalności świetlic szkolnych. Organizacyjne aspekty funkcjonowania świetlic szkolnych. Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej w świetlicy szkolnej
I Teoretyczno-prawne podstawy działalności świetlic szkolnych * 1.1. Funkcje i zadania placówki * 1.2. Prawne podstawy funkcjonowania świetlic szkolnych * 1.3. Wychowawca świetlicy * 1.4. Autorytet nauczyciela-wychowawcy * 1.5. Wychowankowie i inni odbiorcy usług świetlicy * II Organizacyjne aspekty funkcjonowania świetlic szkolnych * 2.1. Baza materialno-dydaktyczna * 2.2. Organizacja i planowanie pracy w świetlicy * 2.2.1. Zasady organizacyjne * 2.2.2. Rodzaje planów pracy * 2.3. Praktyczne aspekty organizacji pracy świetlicy szkolnej (przykłady) * 2.4. Problemy współczesnych świetlic szkolnych * III Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej w świetlicy szkolnej * 3.1. Poznawanie wychowanka i diagnozowanie środowiska wychowawczego świetlicy * 3.2. Przykłady narzędzi badawczych i schemat analizy przypadku * 3.3. Formy pracy świetlicowej * 3.4. Przykłady scenariuszy i zajęć świetlicowych * 3.5. Współpraca świetlicy z rodzicami wychowanków * Bibliografia
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15780 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt.: Żeby świetlica nie była przechowalnią
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 128-132.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej