570807
Książka
W koszyku
Książka zawiera zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem: strategicznym, taktycznym i operacyjnym. Omówiono w niej planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, m. in. strategie produkcyjne, cele strategiczne i analizę finansowych możliwości ich realizacji, alternatywy rozwoju produkcji i wybór racjonalnych wariantów. Przedstawiono planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg. Dużo miejsca poświęcono zagadnieniu podejmowania decyzji o zakupie i sprzedaży produktu. Rozważano także harmonogramowania produkcji (metoda SZEZA) i sterowania w systemach wytwarzania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku zarządzanie i marketing wyższych uczelni technicznych i ekonomicznych, uczestników kursów doskonalenia kwalifikacji w zakresie zarządzania oraz menadżerów przedsiębiorstw.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej