568678
Książka
W koszyku
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarzadząnie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce
Rozdział 1. Produkt turystyczny * 1.1. Istota i cechy produktu turystycznego * 1.2. Rodzaje produktów turystycznych * 1.3. Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego * 1.4. Cykl życia produktu turystycznego * Rozdział 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych * 2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych * 2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych * 2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych * 2.4. Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych * Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych produktów turystycznych * 3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi * 3.2. Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych * 3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych * 3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych * 3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych * Rozdział 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych * 4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych * 4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych * 4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych * 4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 40,44 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [207]-212.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej