570418
Książka
W koszyku
Rozdział I * Mirosław R. Dąbkowski, Społeczny kontekst zastraszania * Rozdział II * Monika I. Dąbkowska, Kontekst psychospołeczny zastraszania (bullyingu) - styl atrybucji uczniów szkół gimnazjalnych a przemoc rówieśnicza Rozdział III * Sławomira Sadowska, Oblicza szkolnych relacji rówieśniczych uczniów z upośledzeniem umysłowym w badawczych poszukiwaniach nauk społecznych odwołujących się do perspektywy podmiotowej * Rozdział IV * Ioannis Tsiantis (red.), Vademecum nauczyciela. Program zajęć klasowych profilaktyki zastraszania i przemocy w szkole * Rozdział V * Barbara Mikołajczyk-Kant, Poprawa relacji w grupie rówieśniczej i w otoczeniu grupy jako sposób przeciwdziałania przemocy * Rozdział VI * Artur Kołakowski, Jak pomóc rodzicom i nauczycielom dzieci mających problemy z zachowaniem * Rozdział VII * Mirosław R. Dąbkowski, Wstępne spostrzeżenia z implementacji Programu zajęć klasowych Profilaktyki Zastraszania i Przemocy w szkole
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16160 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej