570833
Książka
W koszyku
Dzieło zbiorowe pracowników Katedry Pedagogiki Specjalnej i osób współpracujących w dziedzinie wspomagania rozwoju dziecka. Autorzy przedstawiają różne drogi procesu rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które mogą mieć decydujące znaczenie dla ich edukacji i jakości życia. Proponują potrzebę modernizacji jakości rehabilitacji oraz różne formy normalizacji życia osób niepełnosprawnych w sferze edukacji, kultury i sztuki. Jedną z dróg służących rozwiązywaniu podejmowanych zadań jest idea kształcenia integracyjnego w myśl hasła "niepełnosprawny pełnosprawny obywatel Europy".
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 16347 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.12.2024)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W 45. rocznicę powstania kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej