570424
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozsz. i uzup., stan prawny na 1 września 2012 r. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,- ustawa - Prawo własności przemysłowej.Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 659 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 315-[327] i przy rozdz. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów prawa, a także dla osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej