570418
Książka
W koszyku
Współczesne systemy oświatowe muszą być dostosowane do zmieniających się warunków: politycznych, społecznych, technicznych,kulturowych i społecznych. Od wielu lat twórcy raportów edukacyjnych proponują rozwiązania które zmierzają do doskonalenia: celów, treści, zasad, metod i form edukacyjnych. W drugiej połowie XX wieku powstały między innymi: raport Edgara Faure`a "Uczyć się, aby być" (1975), raport Klubu Rzymskiego Uczyć się -bez granic. Jak zewrzeć "lukę ludzką"?(l9S2), raport UNESCO ,Jźdukacja:jest w niej ukryty skarb (1998), raport Komisji Europejskiej pouczenie i uczenie si e. Na drodze do uczącego się społeczeństw`a``(1997) oraz raport Federico Mayora,przyszłość świata" (2001). Co z tego wynika dla polskiej edukacji? Czy problemy postulowane w cytowanych raportach są aktualne i warte rozważenia?
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16479 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 155-158.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej