568613
Książka
W koszyku
"Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.Posługując się dogłębnymi studiami branż - komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święciPrzewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencjiOcenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukcesZe swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54452 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. : Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej