570482
Książka
W koszyku
"Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów".ze WstępuNiniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. Ukazuje, w jaki sposób skutecznie kreować wartość produktu-usługi, która gwarantuje długofalowy sukces firmy. Są to zagadnienia istotne wobec rosnących oczekiwań konsumentów, a także wpływu technologii informacyjnej na proces świadczenia i korzystania z usług.Książka może zainteresować pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów firm usługowych.Publikacja "charakteryzuje się czytelną i kompleksową wewnętrzną strukturą treści, logicznym układem oraz - co warto szczególnie podkreślić - przydatnością praktyczną. Autorzy [...] rzeczowo objaśniają podstawowe pojęcia, prezentują odpowiednie klasyfikacje zjawisk, systematyzują problemy związane z marketingiem różnych rodzajów usług. Styl narracji, poziom językowy zachęcają do lektury książki".Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Mirosławy Pluty-Olearnik
Wstęp * 1. Marketing w usługach bankowych * 1.1. Cechy usług bankowych i ich implikacje marketingowe * 1.2. Istota i specyfika marketingu bankowego * 1.3. Marketing-mix w bankach * 1.4. Kształtowanie jakości usług jako element marketingu bankowego * 2. Problemy adaptacji marketingu w usługach ochrony zdrowia * 2.1. Rozwój i cechy orientacji marketingowej w usługach ochrony zdrowia * 2.2. Cechy usług medycznych jako determinanta koncepcji marketingu * 2.3. Placówki ochrony zdrowia tradycyjne i nowoczesne * 2.4. Pacjent - konsument usług ochrony zdrowia * 2.5. Jakość usług ochrony zdrowia - problemy kreowania * 3. Potrzeby w kształtowaniu produktu turystycznego * 3.1. Specyfika usług turystycznych * 3.2. Potrzeby turystyczne a typy klientów * 3.3. Zarządzanie produktem turystycznym * 3.4. Marketing terytorialny - kierunki rozwoju * 4. Rozwój marketingu w handlu w środowisku Internetu * 4.1. E-commerce na rynku elektronicznym * 4.2. Sklep internetowy jako narzędzie handlu detalicznego * 4.3. Przedsiębiorstwa handlu internetowego * 4.4. Bankowość elektroniczna i jej rozwój w Internecie * 5. E-learning jako innowacja w usługach kształcenia na przykładzie szkół wyższych * 5.1. E-learning i jego charakterystyka * 5.2. Podstawowe klasy platform w nauczaniu e-learningowym * 5.3. Klasyfikacja systemów e-learningowych i ich ocena * 5.4. Zasady konstruowania treści nauczania w kształceniu e-learningowym * 6. Przypadki i przykłady zastosowań technik marketingu w usługach * 6.1. Marketing w Alior Banku * 6.2. Ocena jakości usług ochrony zdrowia z zastosowaniem metody SERVQUAL * 6.3. Ocena sytuacji marketingowej Stowarzyszenia "Edukacja pod Żaglami" - organizacji świadczącej usługi turystyczne dla młodzieży * 6.4. Zastosowanie e-learningu w nauczaniu wyższym na przykładzie projektu MOPEM
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54537 (1 egz.)
Kaucja: 31,28 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 189-196.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej