568576
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozdział 1. Założenia, cele i struktura programu wychowania i wspierania rozwoju dzieci dwuletnich w przedszkolnych grupach żłobkowych, żłobkach, klubach dziecięcych i domach * Rozdział 2. Realizacja programu wychowania i wspierania rozwoju dzieci dwuletnich w przedszkolnych grupach żłobkowych, żłobkach, klubach dziecięcych i domach * 2.1. Zadania nauczyciela/opiekuna * 2.2. Współpraca z rodzicami * 2.3. Organizacja pracy * 2.4. Zasady realizowania programu * Rozdział 3. Specyfika rozwoju psychoruchowego dzieci dwu-i trzyletnich * 3.1. Rozwój emocjonalny i społeczny * 3.2. Samoobsługa, higiena i bezpieczeństwo * 3.3. Rozwój mowy i komunikacji * 3.4. Aktywność poznawcza (z wprowadzeniem do edukacji matematycznej, przyrodniczej, przygotowanie do nauki czytania i pisania, percepcja, uwaga, pamięć) * 3.5. Sprawność ruchowa i koordynacja wzrok owo-ruchowa * 3.6. Aktywność artystyczna * Rozdział 4. Treści wychowania przedszkolnego przeznaczone dla dzieci dwuletnich w przedszkolach, żłobkach i klubach dziecięcych, a także tych pozostających pod opieką rodziców i niań * 4.1. Rozwój społeczny i emocjonalny * 4.2. Samoobsługa, higiena i bezpieczeństwo * 4.3. Rozwój mowy i komunikacji * 4.4. Aktywność poznawcza (z wprowadzeniem do edukacji matematycznej, przyrodniczej, przygotowanie do czytania i pisania, percepcja, uwaga, pamięć) * 4.5. Sprawność ruchowa i koordynacja wzrokowo-ruchowa * 4.6. Aktywność artystyczna * Rozdział 5. Propozycje zabaw i ćwiczeń wspierających rozwój psychoruchowy dzieci dwuletnich * 5.1. Rozwój społeczny i emocjonalny * 5.2. Samoobsługa, higiena i bezpieczeństwo * 5.3. Rozwój poznawczy (wprowadzenie do edukacji matematycznej, przyrodniczej, przygotowanie do nauki czytania i pisania, percepcja, pamięć, uwaga) * 5.4. Rozwój mowy i komunikacji * 5.5. Rozwój ruchowy i koordynacja wzrokowo-ruchowa * 5.5.1. Sprawność fizyczna * 5.5.2. Koordynacja wzrokowo-ruchowa * 5.6. Aktywność artystyczna * 5.6.1. Plastyka * 5.6.2. Muzyka * Rozdział 6. Zasady współpracy z rodzicami * 6.1. Spotkania dla rodziców * 6.2. Program adaptacyjny dla dzieci i ich rodziców * 6.3. Zasady pozwalające przezwyciężyć trudności adaptacyjne w żłobkach i przedszkolach * Rozdział 7. Diagnoza rozwoju psychoruchowego dzieci w drugim roku życia * 7.1. Arkusze do diagnozy przesiewowej rozwoju psychoruchowego dzieci w drugim roku życia * 7.2. Arkusze do diagnozy szczegółowej rozwoju psychoruchowego dzieci w drugim roku życia
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 141-146.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej