568678
Książka
W koszyku
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem.
Wstęp * Rozdział 1. Relacje banku z instytucjami sieci bezpieczeństwa * 1.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego * 1.1.1. Zapewnienie bezpieczeństwa banków * 1.1.2. Instytucje sieci bezpieczeństwa * 1.1.3. Regulacje nadzorcze * 1.1.4. Konsekwencje konstrukcji sieci bezpieczeństwa dla zachowań banków * 1.2. Oczekiwania i kontrybucje sieci bezpieczeństwa * 1.2.1. Oczekiwania instytucji sieci bezpieczeństwa wobec banków * 1.2.2. Oczekiwania wobec sieci bezpieczeństwa - kontrybucje regulatorów i nadzorców * 1.2.3. Ocena relacji banku z instytucjami sieci bezpieczeństwa * Rozdział 2. Relacje banku z właścicielami * 2.1. Właściciele banków * 2.1.1. Właściciele i problem agencji * 2.1.2. Prawa i obowiązki właścicieli banków * 2.1.3. Rodzaje właścicieli * 2.1.4. Efektywność struktury własności * 2.2. Kształtowanie relacji z właścicielami * 2.2.1. Zaangażowanie właścicieli * 2.2.2. Relacje inwestorskie * 2.3. Oczekiwania i kontrybucje właścicieli * 2.3.1. Oczekiwania właścicieli wobec banków * 2.3.2. Oczekiwania wobec właścicieli - kontrybucje inwestorów * 2.3.3. Ocena relacji banku z właścicielami * Rozdział 3. Relacje banku z kierownictwem * 3.1. Zarząd i rada nadzorcza banku * 3.1.1. Regulacje prawne dotyczące kierownictwa banku * 3.1.2. Rada nadzorcza banku * 3.1.3. Zarząd banku * 3.2. Oczekiwania i kontrybucje kierownictwa * 3.2.1. Oczekiwania kierownictwa wobec banków * 3.2.2. Oczekiwania wobec kierownictwa - kontrybucje członków zarządu i rady nadzorczej * 3.2.3. Ocena relacji banku z kierownictwem * Rozdział 4. Relacje banku z pracownikami * 4.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi * 4.1.1. Pracownicy banku * 4.1.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi * 4.1.3. Zaangażowanie pracowników i komunikacja z pracownikami * 4.2. Oczekiwania i kontrybucje pracowników * 4.2.1. Oczekiwania pracowników wobec banków * 4.2.2. Oczekiwania wobec pracowników - kontrybucje zasobów ludzkich * 4.2.3. Ocena relacji banku z pracownikami * Rozdział 5. Relacje banku z klientami * 5.1. Zarządzanie relacjami z klientami * 5.1.1. Klienci banków * 5.1.2. Kapitał klienta: wartość klienta i wartość dla klienta * 5.1.3. System zarządzania relacjami z klientami * 5.2. Oczekiwania i kontrybucje klientów * 5.2.1. Oczekiwania klientów wobec banków * 5.2.2. Oczekiwania wobec nabywców usług banku - kontrybucje klientów * 5.2.3. Ocena relacji banku z klientami * Rozdział 6. Relacje banku z wierzycielami * 6.1. Kapitał obcy w finansowaniu banków * 6.1.1. Instrumenty dłużne emitowane przez banki * 6.1.2. Zobowiązania w polityce finansowej banków * 6.2. Dyscyplina rynkowa * 6.3. Oczekiwania i kontrybucje wierzycieli * 6.3.1. Oczekiwania wierzycieli wobec banku * 6.3.2. Oczekiwania wobec dostawców kapitału obcego - kontrybucje wierzycieli * 6.3.3. Ocena relacji banku z wierzycielami * Rozdział 7. Relacje banku z konkurentami * 7.1. Konkurencja w sektorze bankowym * 7.2. Wzajemne relacje banków * 7.2.1. Współtworzenie systemu bankowego * 7.2.2. Rynek międzybankowy, systemy płatności, systemy wymiany danych * 7.2.3. Kooperencja banków * 7.3. Oczekiwania i kontrybucje konkurentów * 7.3.1. Wzajemne oczekiwania i kontrybucje banków * 7.3.2. Ocena relacji banku z konkurentami * Rozdział 8. Relacje banku z kooperantami * 8.1. Partnerstwo z dostawcami i kooperantami * 8.2. Outsourcing i centra usług * 8.2.1. Outsourcing * 8.2.2. Centra usług * 8.3. Alianse strategiczne banków * 8.4. Oczekiwania i kontrybucje kooperantów * 8.4.1. Oczekiwania kooperantów wobec banków * 8.4.2. Oczekiwania banku wobec partnerów - kontrybucje kooperantów * 8.4.3. Ocena relacji banku z kooperantami * Rozdział 9. Relacje banku z państwem i społeczeństwem * 9.1. Relacje banku z państwem * 9.1.1. Rola państwa w systemie bankowym * 9.1.2. Banki w systemie podatkowym * 9.1.3. Odpowiedzialność banku wobec państwa i gospodarki * 9.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu * 9.3. Bank jako podmiot społecznie odpowiedzialny * 9.3.1. Odpowiedzialność społeczna i ekologiczna banków * 9.3.2. Pośredni wpływ społeczny i ekologiczny banków * 9.3.3. Ocena społecznego i ekologicznego wpływu banków * 9.4. Bankowość społeczna * 9.5. Oczekiwania i kontrybucje państwa i społeczeństwa * 9.5.1. Oczekiwania społeczeństwa i państwa wobec banków * 9.5.2. Oczekiwania banku wobec społeczności - kontrybucje państwa i społeczeństwa * 9.5.3. Ocena relacji banku z państwem i społeczeństwem * Zakończenie * Bibliografia * Spis tabel i rysunków
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 49,98 zł
Strefa uwag:
Tyt. grzbiet.: Kapitał relacyjny banku : tom 2
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [321]-362.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej