570418
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Lokalizacja przedsiębiorstwa jako kategoria ekonomiczna * 1.1. O roli i sposobie postrzegania lokalizacji * 1.2. Lokalizacja szczegółowa * 1.3. Lokalizacja ogólna * 1.4. Uwarunkowania wyboru lokalizacji * 1.5. Delokalizacja i regulacja lokalizacji * Rozdział 2. Lokalizacja przedsiębiorstwa - ujęcie teoretyczne * 2.1. Klasyczne i neoklasyczne teorie lokalizacji * 2.2. Współczesne nurty teorii lokalizacji * 2.3. Czynniki lokalizacji - od przeszłości do współczesnej roli * Rozdział 3. Globalizacja jako podstawa nowego paradygmatu lokalizacji przedsiębiorstwa * 3.1. Megatrendy jako wyznaczniki procesów lokalizacji przedsiębiorstwa * 3.2. Globalizacja jako nowe wyzwanie * 3.3. Globalizacja a strategie lokalizacji przedsiębiorstw * Rozdział 4. Rola środowiska wewnętrznego i behawioralnego w lokalizacji przedsiębiorstw * 4.1. Cykl życia przedsiębiorstwa a lokalizacja * 4.2. Lokalizacja w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa * 4.3. Przedsiębiorstwo jako kreator i uczestnik struktur przestrzennych * 4.4. Rola instytucji państwowych i samorządowych w kształtowaniu środowiska behawioralnego firm * Rozdział 5. Metody zarządzania lokalizacją w przedsiębiorstwie * 5.1. Modele projektowania lokalizacji * 5.2. Wykorzystanie wskaźników atrakcyjności inwestycyjnej PAI w procedurze wyboru lokalizacji * 5.2.1. Wprowadzenie metodyczne * 5.2.2. Interpretacja wyników pomiaru atrakcyjności inwestycyjnej * 5.3. Formularz lokalizacyjny jako narzędzie wyboru lokalizacji
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51651 (1 egz.)
Kaucja: 37,00 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 147-156.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej