568547
Książka
W koszyku
Autorka tego opracowania skupiła się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytania: Jak dzieci przedszkolne radzą sobie z procesami percepcji słuchowej, jakie umiejętności są dla nich łatwe, a które sprawiają kłopoty? Czy program dodatkowej stymulacji w tym zakresie przynosi oczekiwane rezultaty? W jaki sposób nauczyciele przedszkola w codziennej pracy kształtują percepcję słuchową swoich podopiecznych?W przedstawianym tekście omówiła percepcję w ujęciu teoriopoznawczym i psychologicznym. Badaniami objęła dzieci 4-, 5- i 6-letnie i wskazała ćwiczenia mające na celu wspomożenie nauczycieli i wychowawców w procesie stymulowania rozwoju percepcji słuchowej podopiecznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16921 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. red. błędny .
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 215-[222].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej