570418
Książka
W koszyku
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii ? Warszawie ? która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Na podstawie wydanych przed ponad stoma laty najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie: czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i dlaczego w ciągu półwiecza 1864?1914 budziła one tyle emocji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54700 (1 egz.)
Kaucja: 25,50 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 209-216. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej