570363
Książka
W koszyku
Część pierwsza * Katarzyna Lausch, Marlena Jóźwiak, Julia Kuczkowska, Joanna Mitsopoulos, Dorota Szmaragowska – Planowanie i dokumentowanie pracy z uczniem z głębszą niepełnosprawnością intelektualną * Wprowadzenie * 1. Funkcjonowanie ucznia z głębszą niepełnosprawnością intelektualną na terenie szkoły * 2. Ocenianie aktualnych potrzeb i możliwości oraz konstruowanie dokumentu Wielospecjalistyczna Diagnoza Funkcjonalna (WDF) * 3. Uwagi ogólne dotyczące konstruowania indywidualnego programu edukacyjno- terapeutycznego * 4. Uwagi szczegółowe dotyczące konstruowania indywidualnego programu edukacyjno- terapeutycznego * 5. Współpraca domu i szkoły w realizowaniu indywidualnego programu edukacyjno- terapeutycznego * 6. Ocenianie uczniów z głębszą niepełnosprawnością intelektualną * 7. Diagnozowanie aktualnego poziomu funkcjonowania ucznia po roku pracy (konstruowanie aneksu i diagnozy uzupełniającej) i konstruowanie nowego programu edukacyjno- terapeutycznego na kolejny rok szkolny * Podsumowanie * Część druga * Maria Piszczek – Zadania specjalistów przeprowadzających diagnozę uczniów głębiej upośledzonych umysłowo * Maria Piszczek – Czynniki, od których uzależnione są efekty edukacji uczniów głębiej upośledzonych umysłowo
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17031 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej