570327
Książka
W koszyku
Celem książki jest omówienie różnych poziomów funkcjonowania dzieci głęboko upośledzonych oraz przedstawienie zasad postępowania z nimi. Autorzy, oprócz szczegółowego omówienia rozmaitych zajęć, m. in.: muzykoterapii, zajęć muzyczno-rytmicznych, stymulacji polisensorycznej, stymulacji wzroku i słuchu, chromatoterapii, pracy nad poczuciem schematu ciała, przedstawiają:1) podstawowe zasady postępowania dla nauczycieli i rodziców w pracy z osobami niepełnosprawnymi ruchowo,2) propozycje prowadzenia dokumentacji dzieci wraz ze wzorami kart diagnostycznych,3) udział rodziny w edukacji dziecka.Książka jest podręcznikiem, który stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli i rodziców, którzy podejmują się tak trudnego zadania, jakim jest terapia dzieci upośledzonych w stopniu głębokim.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17016 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej