570738
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie swojej publikacji. W badaniach posłużyła się dobrze dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, prawidłowo wykorzystała stosowane w nim metody i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki oraz wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane oraz często umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie.Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK Dr Magdalena Wójcik jest asystentem w Instytucie Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania badawcze obejmują problematykę nowych form komunikacji w Internecie, w tym szczególnie mediów społecznościowych i ich związków z działalnością instytucji książki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54790 (1 egz.)
Kaucja: 38,70 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [189]- 208. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej