570833
Książka
W koszyku
Zgodnie z nowymi rozporządzeniami Ministra Edukacji Narodowej z 2013 r. pomoc psychologiczno-pedagogiczna powinna być zapewniana na terenie placówki, do której uczęszcza dziecko.Nowe przepisy obligują więc nauczycieli do wyodrębniania dzieci, które potrzebują pomocy psychologiczno-pedagogicznej, oraz zaplanowania form udzielanego wsparcia, a także do opracowania programów pracy terapeutycznej. Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierającaniezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowanąwiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom?- przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej;- uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w poszczególnych sferach;- rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka;- omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka;- przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń;- pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku. Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne!
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17135 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 174-177.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej