570462
Książka
W koszyku
Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego. W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych, wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.
Wprowadzenie * CZĘŚĆ 1. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE * Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce * Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek * Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy * Rafał Śpiewak * Usługi audytowe z obszaru marketingu jako źródło podnoszenia * konkurencyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw * Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek * Możliwości i problemy pomiaru efektywności zarządzania usługami medycznymi * Dariusz Luboń * Konieczność kształtowania kompetencji menedżerów firm świadczących * profesjonalne usługi logistyczne w obszarze logistyki społecznej * Jacek Szołtysek, Ewa Płaczek, Sebastian Twaróg * CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŁ GLOBALNEJ GOSPODARKI * Usługi prawnicze - wyzwania w świetle kryzysu gospodarczego * Marzena Czarnecka * Różnice kulturowe między narodami - stymulator czy bariera świadczenia profesjonalnych usług na rynkach turystycznych? * Barbara Pabian * Przyszłość uczelni wyższych jako podmiotu świadczącego usługi profesjonalne w świetle globalizacji szkolnictwa wyższego * Edyta Lachowicz-Santos * Public Relations w globalnym sektorze usług profesjonalnych * - przekleństwo czy przyszłość? * Sebastian Chachołek * CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH * Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług * Robert Wolny * Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych * Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola * Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku usług medycznych * Agnieszka Marie * CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH * E-usługi jako element zintegrowanych procesów innowacyjnych * Beata Reformat * Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych * Marta Grybś * Komunikacja w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstw oferujących usługi * profesjonalne w tworzącej się gospodarce wiedzy * Małgorzata Kieżel * Media społecznościowe jako narzędzie do budowania relacji z konsumentami * przez firmy doradztwa finansowego * Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj * Linkedln jako nowoczesne narzędzie networkingowe - wieloaspektowe * możliwości wykorzystania w sektorze usług profesjonalnych * Jakub Wolny *
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54892 (1 egz.)
Kaucja: 44,63 zł
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Usługi profesjonalne
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej