570327
Książka
W koszyku
Specjalistka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, profesor wyższej uczelni podjęła bardzo ważny temat dotyczący etapu przejścia dziecka z przedszkola do szkoły. Jak zaznacza Autorka we wstępie, dziecko chce iść do szkoły i ten optymizm jest podstawowym motywatorem chęci uczenia się. Rozważane są więc w opracowaniu warunki jego podtrzymywania, a nie niszczenia. O czym jest więc ta książka? Między innymi właśnie o tym, aby wykorzystać tę radość, z jaką dziecko przystępuje do nauki szkolnej. Jak udowadnia Autorka prowadzone rozmowy z dziećmi przekonują o oczekiwaniu przez nie nobilitacji społecznej wiążącej się z pójściem do szkoły. Rozmaitość zaś metod i środków dydaktycznych ma te przygodę z edukacją ułatwić i uatrakcyjnić.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17220 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 389-[395].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej