570422
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z. 3)
Zgodnie z rozwojem mowy dziecka, jako pierwsze poznaje ono sylaby z literą p.Sylaby otwarte pa, po, pu, pó, pe, pi, py są wskazywane i odczytywane przez prowadzącego. Zadaniem ucznia jest powtarzanie. W trakcie ćwiczeń często zmienia się kolejność eksponowania sylab. Strategia jest identyczna jak w przypadku samogłosek - powtarzanie, rozpoznawanie (rozumienie) i czytanie (nazywanie). Różnicowanie liter jest warunkowane przez różnicowanie przynajmniej jednej opozycji. Dlatego na początek wprowadzone zostały sylaby zbudowane w oparciu o literę p i m. I znów wspólnie powtarzane są sylaby ma, mo, mu, me, mi, my, potem rozpoznawane i nazywane (odczytywane).
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17532 (1 egz.)
(dostępność ok. 11.12.2024)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej