570465
Książka
W koszyku
Objawy zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi (ADHD) często pojawiają się już we wczesnym wieku. Od kilkudziesięciu lat naukowcy, psychologowie i pedagodzy poświęcają wiele czasu i starań, aby zrozumieć i leczyć ADHD, lecz dopiero od niedawna starania te zaczęły koncentrować się silniej na specyficznych potrzebach nadpobudliwych lub nieuważnych dzieci w wieku przedszkolnym. Niniejsza książka jest pierwszą, która opisuje potwierdzoną empirycznie wczesną interwencję dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat mających ADHD bądź zagrożonych ADHD.
Rozdział 1. Ocena i identyfikacja zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami * Uwagi * Rozdział 2. Model wczesnej interwencji * Rozdział 3. Strategie interwencji behawioralnej w środowisku domowym * Rozdział 4. Strategie interwencji behawioralnej w przedszkolu * Rozdział 5. Promowanie umiejętności szkolnych * Rozdział 6. Bezpieczeństwo i zapobieganie obrażeniom * Rozdział 7. Leczenie farmakologiczne * Rozdział 8. Wspieranie rodzin * Rozdział 9. Wyniki badań i wskazówki na przyszłość
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17597 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Young children with ADHD : early identification and intervention
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [216]-236.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej