570531
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka zawiera scenariusze zabaw, propozycje gier i projektów, które z założenia mają zabezpieczać potrzeby rozwojowe dzieci i młodzieży, także tych z deficytami.Zaproponowane aktywności dla dzieci i młodzieży w każdym wieku mają za zadanie wzmocnić wszechstronny rozwój dziecka od poczęcia do dojrzałości, a także przyczynić się do kompensacji deficytów rozwojowych. Dzieci i młodzież uczestnicząc w proponowanych zabawach, grach i projektach wzmocni obszary związane z rozwojem kluczowych kompetencji.
Rozdział 1. Charakter i tożsamość, kształtowane w relacji do ja i w grupie rówieśniczej przez gry i zabawy * Zabawa nr 1. SZCZĘŚLIWY RZUT * Zabawa nr 2. PALETA MOŻLIWOŚCI * Zabawa nr 3. PUZZLE PRZYJAŹNI * Zabawa nr 4. ZAMIANA * Zabawa nr 5. LIKE * Zabawa nr 6. POKOCHAĆ SIEBIE PRAWDZIWIE * Zabawa nr 7. KIJ I MARCHEWKA * Zabawa nr 8. PONIEDZIAŁKOWA REWOLUCJA * Zabawa nr 9. SMAK ZWYCIĘSTWA * Zabawa nr 10. NIETYPOWA SYTUACJA * Rozdział 2. Projekty rozwijające kluczowe kompetencje społeczne, poznawcze, emocjonalne * Zabawa nr 1. WORECZKI PEŁNE MIŁOŚCI * Zabawa nr 2. DROGA DO CELU * Zabawa nr 3. POZA HORYZONT * Zabawa nr 4. WIRUS * Zabawa nr 5. ZOSTAŁ WŁASNYM PREZES * Zabawa nr 6. WIO LEOKADIO * Zabawa nr 7. OGRODNIK * Zabawa nr 8. PO NITCE DO KŁĘBKA * Zabawa nr 9. SCHODY, SCHODY, SCHODY * Zabawa nr 10. TABLICA CHWAŁY * Rozdział 3. Zabawy i gry kompensacyjne dla dzieci i młodzieży z deficytami rozwojowymi * Zabawa nr 1. KONCERT Z POCZUCIEM HUMORU * Zabawa nr 2. ZACZAROWANA SKAŁA * Zabawa nr 3. SOKOLE OKO * Zabawa nr 4. TYGRYS POD ŁAWKĄ * Zabawa nr 5. KONCENTRACJA NA CELU * Zabawa nr 6. GWIAZDKA Z NIEBA * Zabawa nr 7. SZACUNEK * Zabawa nr 8. WODOSPAD * Zabawa nr 9. FIGURY Z CHARAKTEREM * Zabawa nr 10. WIDZĘ, SŁYSZĘ I CZUJĘ MUZYKĘ * Rozdział 4. Projekty kształtujące świadomość i odpowiedzialność dzieci i młodzieży związane ze współczesnymi zagrożeniami * Zabawa nr 1. WIRTUALNA NIESPODZIANKA * Zabawa nr 2. UCZTA * Zabawa nr 3. SMS-OWY WIRTUOZ * Zabawa nr 4. PAJĘCZA SIEĆ * Zabawa nr 5. OSOBISTY HERB * Zabawa nr 6. FIKCYJNA GRA SŁÓW * Zabawa nr 7. 100-letni NASTOLATEK * Zabawa nr 8. KTO PYTA NIE BŁĄDZI, KTO ODPOWIADA MA KŁOPOTY * Zabawa nr 9. ZDJĘCIE – OBRAZ KREOWANY ROZSĄDKIEM * Zabawa nr 10. PANTOMIMA INFORMATYCZNA * Rozdział 5. Scenariusze zajęć do indywidualnej pracy z dzieckiem * Zabawa nr 1. LUSTERECZKO POWIEDZ PRZECIE… * Zabawa nr 2. BRZYDKIE KACZĄTKO… * Zabawa nr 3. MOJE MIEJSCE W ŚWIECIE * Zabawa nr 4. MYŚLĘ, WIĘC JESTEM, BIJĘ WIĘC MNIE NIE MA * Zabawa nr 5. KATHARSIS * Zabawa nr 6. WZIĄĆ BYKA ZA ROGI * Zabawa nr 7. WIRTUALNA TOŻSAMOŚĆ * Zabawa nr 8. POMÓŻ FRANKOWI * Zabawa nr 9. CZASEM DOBRY CZASEM ZŁY, PO PROSTU NORMALNY * Zabawa nr 10. JESTEM SOBĄ I JESTEM Z TEGO DUMNY * Rozdział 6. Zabawy dla rodziców * Zabawa nr 1. UKRYTY SKARB * Zabawa nr 2. DOMOWY TOR PRZESZKÓD * Zabawa nr 3. SKLONOWANE ŻYCIE * Zabawa nr 4. PALUSZEK I GŁÓWKA * Zabawa nr 5. POWIEDZ MI JAK MNIE KOCHASZ * Zabawa nr 6. POZNAJMY SIĘ… * Zabawa nr 7. ETYKIETA * Zabawa nr 8. W KRZYWYM ZWIERCIADLE * Zabawa nr 9. ŚWIAT PRZEŻYĆ DZIECKA * Zabawa nr 10. ŚRUBKOWY ŚWIAT TATY
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17715 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 217.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej